Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, o ile usługa nie została jeszcze w pełni zrealizowana. Zwroty nie dotyczą usług, które zostały w całości wykonane za zgodą użytkownika przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
Procedura zwrotu:
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj.
Prześlij wypełniony formularz na adres e-mail: reklamacje@proqr.pl.
Zwrot środków zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia, na ten sam środek płatniczy, który został użyty podczas transakcji.
§2 Reklamacje
Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu lub świadczonych usług mogą być zgłaszane w terminie do 2 lat od daty zawarcia umowy. Prosimy o dokładne opisanie problemu oraz załączenie dokumentów potwierdzających dokonanie płatności.
Procedura reklamacyjna:
Opisz problem w formularzu reklamacyjnym dostępnym tutaj.
Prześlij formularz na adres e-mail: reklamacje@proqr.pl.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji użytkownik może wybrać między:
poprawą usługi,
wymianą usługi na równoważną,
zwrotem części lub całości środków.
§3 Wyjątki od prawa do zwrotu
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
usług w pełni zrealizowanych za zgodą użytkownika,
produktów cyfrowych, które zostały pobrane lub uruchomione,
usług świadczonych według specyfikacji użytkownika.
§4 Czas realizacji usług
Dostęp do zamówionych usług (np. generowanie dynamicznych kodów QR) jest zapewniany natychmiast po zaksięgowaniu płatności w systemie PayU. W przypadku opóźnień wynikających z problemów technicznych, użytkownik zostanie poinformowany o przybliżonym czasie realizacji.
§5 Kontakt
W przypadku pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji prosimy o kontakt:
Adres e-mail: reklamacje@proqr.pl
Telefon: +48 914 040 506
Adres korespondencyjny: ul. Królowej Śniegu 25/1, 71-799 Szczecin