ProQR.pl - Menu

Polityka zwrotów i reklamacji

§1 Zwroty

Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, o ile usługa nie została jeszcze w pełni zrealizowana. Zwroty nie dotyczą usług, które zostały w całości wykonane za zgodą użytkownika przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.

Procedura zwrotu:

§2 Reklamacje

Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu lub świadczonych usług mogą być zgłaszane w terminie do 2 lat od daty zawarcia umowy. Prosimy o dokładne opisanie problemu oraz załączenie dokumentów potwierdzających dokonanie płatności.

Procedura reklamacyjna:

W przypadku uznania reklamacji użytkownik może wybrać między:

§3 Wyjątki od prawa do zwrotu

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

§4 Czas realizacji usług

Dostęp do zamówionych usług (np. generowanie dynamicznych kodów QR) jest zapewniany natychmiast po zaksięgowaniu płatności w systemie PayU. W przypadku opóźnień wynikających z problemów technicznych, użytkownik zostanie poinformowany o przybliżonym czasie realizacji.

§5 Kontakt

W przypadku pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji prosimy o kontakt: